সৰ্ব্বশিক্ষাত এটা আচনি আছিল – গাওঁৰ বয়োজেষ্ঠ লোকসকলক শিক্ষা দিয়া ।
তাত অসমীয়া,ইংৰাজী সকলো পঢ়োৱা হয় ।
এবাৰ এজন শিক্ষকে গাওঁৰ কেইজনমান হোজা পুৰুষ মহিলাক ইংৰাজী পঢ়াই আছে । a for- আপেল, b for – বল ।
তেনেতে এজনী আইতাই মাত লগালে – বাপা, এইবাহা মনত নাথাকেছোন আকা ।
শিক্ষকজন মহা চিন্তাত পৰিল । কি কৰা যায় , কেনেকৈ শিকোৱা যায়....
শিক্ষকজনে এটা বুদ্ধি পাঙিলে ।
গাওঁৰ মানুহবোৰৰ উদাহৰন দি দি পঢ়াব ধৰিলে । a for – অকনিৰ জীয়েক, b For – বলমৰ মায়েক(মাক) এনেকৈ m for- মোহিধৰৰ ঘৈণীয়েক, p for – পুণিৰামৰ মায়েক ।
যেতিয়াই q পালেগৈ, শিক্ষকৰ লাগিল কেনা ।
এতিয়া q নামৰ উদাহৰণ পায় ক’ত ।
তেনেতে আকৌ এজন ক’কাই মাত লগালে – মাষ্টৰ বাপা, এইটো বুজি পাইচং দে । এইটোওঁ পুণিৰামৰ মায়েকেই । পুণিৰামৰ লগত কিবা কাজিয়া লাগি বিমুখ কৰি আছে ।
পঢ়া আকৌ আগবাঢ়িল । গৈ গৈ w পালে ।
শিক্ষক বাপা আকৌ থতমত । w আখৰৰ মানুহৰ নাম বিছাৰি টেমা গৰম ।
এইবাৰ আইতা এগৰাকীয়ে মাত লগালে – বাপায়ে কি চিন্তাকৰি আছ ? এইটো অন্ত পাইচং দে ।এইটো মোহিধৰৰ ঘৈণীয়েকেই । ধৰিবা পাৰিচং নহয়, মোহিধৰৰ ঘৈণীয়েকেই ।
ভৰিকেইখন ওলোতাকৰি শুই আছে ....
Via Facebook By: Kandarpa Borthakur
তাত অসমীয়া,ইংৰাজী সকলো পঢ়োৱা হয় ।
এবাৰ এজন শিক্ষকে গাওঁৰ কেইজনমান হোজা পুৰুষ মহিলাক ইংৰাজী পঢ়াই আছে । a for- আপেল, b for – বল ।
তেনেতে এজনী আইতাই মাত লগালে – বাপা, এইবাহা মনত নাথাকেছোন আকা ।
শিক্ষকজন মহা চিন্তাত পৰিল । কি কৰা যায় , কেনেকৈ শিকোৱা যায়....
শিক্ষকজনে এটা বুদ্ধি পাঙিলে ।
গাওঁৰ মানুহবোৰৰ উদাহৰন দি দি পঢ়াব ধৰিলে । a for – অকনিৰ জীয়েক, b For – বলমৰ মায়েক(মাক) এনেকৈ m for- মোহিধৰৰ ঘৈণীয়েক, p for – পুণিৰামৰ মায়েক ।
যেতিয়াই q পালেগৈ, শিক্ষকৰ লাগিল কেনা ।
এতিয়া q নামৰ উদাহৰণ পায় ক’ত ।
তেনেতে আকৌ এজন ক’কাই মাত লগালে – মাষ্টৰ বাপা, এইটো বুজি পাইচং দে । এইটোওঁ পুণিৰামৰ মায়েকেই । পুণিৰামৰ লগত কিবা কাজিয়া লাগি বিমুখ কৰি আছে ।
পঢ়া আকৌ আগবাঢ়িল । গৈ গৈ w পালে ।
শিক্ষক বাপা আকৌ থতমত । w আখৰৰ মানুহৰ নাম বিছাৰি টেমা গৰম ।
এইবাৰ আইতা এগৰাকীয়ে মাত লগালে – বাপায়ে কি চিন্তাকৰি আছ ? এইটো অন্ত পাইচং দে ।এইটো মোহিধৰৰ ঘৈণীয়েকেই । ধৰিবা পাৰিচং নহয়, মোহিধৰৰ ঘৈণীয়েকেই ।
ভৰিকেইখন ওলোতাকৰি শুই আছে ....
Via Facebook By: Kandarpa Borthakur
0 Comments